چربی سوزی و لاغری با یوگا در کرج/لاغری با ورزش یوگا کرج

چربی سوزی و لاغری با یوگا در کرج/لاغری با ورزش یوگا کرج

۵. Vasishtasana (تاثیر یوگا بر لاغری با پلانک کناری)

از حالت پلانک دست راست را از روی زمین بلند کرده و کف دست چپ را محکم روی سطح قرار دهید. پای راست خود را از روی زمین بلند کرده و در حالی که تمام بدن را به سمت راست می‌چرخانید، آن را روی پای چپ ضربدری کنید. دست راست خود را دراز نگه دارید، انگشتان را به سمت بالا، بالای سر نگه دارید.

سعی کنید به طور همزمان با پاها، زانوها و پاشنه پا تماس داشته باشید. شانه‌ها و بازوها در یک خط مستقیم قرار دارند. در حالی که سر را حرکت می‌دهید به دست راست خود خیره می‌شوید، موقعیت را برای مدتی حفظ کنید. در سمت چپ، این روند را تکرار کنید.

چربی سوزی حرکات یوگا برای لاغری شکم و پهلو

‏ به طور معمول تمرینات یوگا برای کاهش چربی شکم شامل موارد زیر می‌شوند:

حرکات یوگاتوضیح حرکات
تاداساناژست کوه
سوریا نامسکارسلام بر خورشید
پاداهاستاساناخم به جلو ایستاده
پاسچی موتان آساناخم به جلو نشسته
پاواناموکتاساناژست تسکین دهنده باد
ناوکازاناژست قایق
اوتانپاداساناژست پای بلند
مارجاریاساناژست گربه گاو یا ژست گربه
بوجانگاساناژست کبرا
شاواساناژست جسد

تمرینات یوگا برای لاغری شکم و پهلو

با یوگا چند کالری میتوان سوزاند؟ (برنامه یوگا برای لاغری)

ایا یوگا باعث لاغری میشه؟ تمام افرادی که اضافه وزن، چاقی یا محدودیت حرکتی دارند، می‌توانند یوگا را امتحان کنند و شاهد تاثیراتی که یوگا برای لاغری دارد باشند. یک جلسه یوگا یک ساعته می‌تواند بین ۱۸۰ تا ۴۶۰ کالری بسوزاند. با اینحال بسته به عوامل متعددی، از جمله نوع یوگایی که انجام می‌دهید، طول و شدت کلاس یوگا و اینکه آیا تمرینات را به صورت درست و منظم انجام می‌دهید یا نه برای هر فرد نتایج متفاوت خواهد بود.

فایده اصلی یوگا برای سلامتی کالری سوزی نیست، اما دوست داشته باشید یا نخواهید، باید در کلاس یوگا کالری بسوزانید. یکی از بهترین سبک‌های یوگا برای لاغری بیکرام یوگا است. یوگا بیکرام در اتاقی با دمای ۴۰ درجه سانتی گراد با رطوبت ۴۰ درصد انجام می‌شود.

بیکرام یوگا شامل یک تمرین ۹۰ دقیقه‌ای با ۲۶ حالت و ۲ تمرین تنفسی است. بسیاری از حرکات نیاز به قدرت، انعطاف و تعادل دارند. مطالعه ای در سال ۲۰۱۴ در دانشگاه ایالتی کلرادو نشان داد که پس از انجام یک تمرین یوگا بیکرام مردان به طور متوسط ​​۴۶۰ کالری و زنان ۳۳۰ کالری می‌سوزانند.

‏برای لاغری با یوگا چند دقیقه در روز باید ورزش کرد؟ (ورزش یوگا برای لاغری در خانه)

برای کاهش وزن تا جایی که ممکن است یوگا را انجام دهید. می‌توانید حداقل ۳ تا ۵ بار در هفته به مدت حداقل ۱ ساعت یک تمرین فعال‌تر و شدیدتر انجام دهید. در روزهای دیگر نیز تمرین خود را با تمریناتی آرام‌تر و ملایم‌تر پیش برده و متعادل کنید. کلاس‌های هاتا، یین و یوگای ترمیمی گزینه‌های عالی هستند.

اگر مبتدی هستید، به آرامی شروع کنید؛ با یک تمرین ۲۰ دقیقه‌ای شروع کرده و به تدریج مدت زمان تمرینات خود را افزایش دهید. این به شما امکان می دهد تا در عین حالی که یوگا برای لاغری را تجربه می‌کنید، قدرت و انعطاف پذیری بدن خود را نیز افزایش دهید و از صدمات جلوگیری کنید.

این نکته را نیز در نظر داشته باشید که بهتر است هر هفته ۱ روز کامل را استراحت کنید. همچنین می‌توانید تمرین یوگا را با فعالیت‌هایی مانند پیاده‌روی، دوچرخه سواری یا شنا ترکیب کنید تا فواید بیشتری برای قلب و عروق شما و مهمتر از آن تاثیرات یوگا برای لاغری داشته باشد.

لاغری با یوگا در هفت هفته ممکن است؟

ورزش یوگا می‌تواند تاثیر زیادی در تناسب اندام و کاهش وزن داشته باشد. به طور میانگین، اگر فقط ورزش یوگا داشته باشید، بعد از گذشت ۸ ماه، بین ۳ تا ۶ کیلو کم می‌کنید.

‏نتیجه گیری و راهنمای مراجعه به دکتر

اگر می خواهید از یوگا برای کاهش وزن استفاده کنید، به خود و انجام تمرینات منظم متعهد شوید. اینکار باعث تغییرات کوچک و تدریجی می‌شود. حتی می‌توانید اهداف معمول و متوسطی را تعیین کنید تا به آن‌ها پایبند بمانید. در این بین همانطور که تمرین و آگاهی خود را بیشتر می‌کنید، ممکن است به طور طبیعی جذب غذاهای سالم و سبک زندگی سالم شوید.

در حالی که تضمینی برای کاهش وزن شما وجود ندارد، اما این روش با نتایج مثبتی که تاکنون به همراه داشته می‌تواند روشی سودمند برای شما باشد. برای رسیدن به بهترین نتایج با پزشکان تغذیه نیز مشورت کنید. پزشک تغذیه شما را در طول مدت تمرینات، با ارائه راهکارهای تغذیه‌ای مناسب کمک می‌کنند

یوگا برای لاغری کرج-یوگا برای کاهش وزن کرج-ورزش برای لاغری کرج

آموزش انواع سبک های یوگا در کرج-استادامیر مربی یوگا و مدیتیشن کرج

یوگای خنده کرج-آموزش یوگای خنده کرج-مربی یوگای خنده کرج

https://massagedarmanikarajir.ir/